Vi samler på dates og hygge <3

Vi har haft travlt med at hygge os den sidste måneds tid, så snart jeg har haft det godt, så har vi været ude af huset. Det er stadig meget op og ned hvordan jeg har det, så vi nyder det ekstra meget når jeg så endelig har det godt. 😀
Vi har været på nogle aftensdates, der er heldigvis mange steder i Aalborg man kan gå på date. Vi har været en tur på restaurant Pingvin og det er bare altid lækkert. De var så søde at lave en alkoholfri drink til mig, for er der noget jeg lidt savner i min graviditet, så er det god vin og lækre drinks. Alkoholfri vin er svær at opdrive på restauranterne, hvorfor ved jeg egentlig ikke, men måske der ikke er så mange der spørger? Men de kunne lave en lækker drink til mig uden alkohol, og det var helt fint, det er bedre end sodavand.
Et par dage efter tog vi ud på Aalborg streetfood, og der kan man jo vælge mad lige efter hvad man har lyst til, og kinesisk går man bare aldrig galt i byen med. 😀
Her var der heldigvis også mulighed for en alkoholfri drink i stedet for bare at få en sodavand.

For at toppe det hele, så havde vi arrangeret en kæreste tur væk hjemmefra i et par dage. Vi havde booket en Natur Suite 2.0 på Henne strand camping, som var med sin egen private og lukkede terrasse med privat spa. Vi havde booket 2 overnatninger, kun for manden og jeg, den sidste sådan rigtige get away inden lillesøster kommer. Det var virkelig lækkert. Den første aften havde vi bestilt tapas fra pladsens restaurant som stod klart i køleskabet da vi ankom, og så kunne vi bare spise når vi havde lyst.
Der var morgenmad med begge morgener og det var virkelig lækkert. Der var noget forskelligt begge dage. Den ene dag fik vi for eksempel hjemmelavet nøddecreme, og den næste dag var det lemoncurd, kagen var også forskellig de to dage. Det var virkelig en fornøjelse for smagsløgene.
Aften nummer 2 havde vi bestilt bord nede i byen, og når man nu er i sådan en fiskeby, så er man næsten nødt til at spise fisk ikke?
Vi startede med at dele en forret, vi vælge kæmpe scampi rejer med hvidløgsmarinade, og herefter fik manden rødspætte stegt i smør, og jeg fik blåmuslinger, begge dele virkelig lækker.
Da vi lige havde sundet os lidt, så var vi enige om at vi blev nødt til at få dessert også, og manden valgte en æblekage, og jeg fik en dessert som jeg ikke kan huske hvad hed, men den var med vanilleis, flødeskum og hjemmelavet jordbærsovs. Meget enkel men yderst lækkert. Nogengange skal det slet ikke være så avanceret før det er godt.

Alt i alt så forsøger vi bare at få så meget voksentid ud af det hele inden baby melder sin ankomst. Som min mand sagde, vi har aldrig prøvet andet end at være alene minimum hveranden weekend, nu kommer baby snart, og så går der ihverfald nogle år inden vi får alene voksentid igen.